Schimbările extrem de
rapide a mediului extern autohton, care au o legătură indenspensabilă cu
concurența, tehnologiile informaționale, globalizarea mediului de afaceri
și mulți alți factoti, determină
creșterea importanței managementului startegic. Disciplina „Management
startegic” reprezintă o abordare sintetic integratoare a tuturor domeniilor
managementului. Ca disciplină științifică,
managementul strategic progresează permanent, pînă în prezent nu există idei
identice la multe componente specifice.
- Profesor: Maria Oleiniuc
- Profesor: Carolina Tcaci
- Profesor: Carolina Tcaci
Cursul “Metode şi modele de analiza a riscului în
afaceri” este destinat studenţilor ciclului II, masterat, specialitatea
Administrarea afacerilor comerciale. Conform planului de studii, acest curs
este obligatoriu, se promovează în semestrul III şi îi sunt atribuite 5
credite.
Cursul urmăreşte să formeze la studenţi unele deprinderi de a raţiona economic, de a interpreta logic informaţiile, de a putea depista, identifica, gestiona, trata sau transfera riscurile întreprinderii, de a aplica judicios metodele specifice, de a interpreta corect rezultatele unor cercetări în domeniul analizei riscurilor, asfel încât după parcurgerea cursului să poată însuşi un adevărat instrument de investigare şi gestiune a managementului riscurilor şi cunoaştere a fenomenelor de gestiune al riscurilor în anasamblu.
- Profesor: Irina Movila
- Profesor: Valeria Podgurschi
- Profesor: Irina Preatca
- Profesor: Evaluator Restart
- Profesor: Elena Turcanu
Studierea unităţii de curs „Metode avansate de cercetări de marketing” în anul I, constituie o bază teoretico-practică pentru activităţile studenţilor pe parcursul instruirii lor la ciclul II, și consolidează cunoștințele studenților în domeniul managementului și administrării afacerilor. Studenții, studiind acest curs, au posibilitatea de a înțelege interconexiunea dintre dezvoltarea managementului din cadrul unei organizații și performanța obținută de ea.
Cursul „Metode avansate de cercetări de marketing” se integrează armonios în ansamblul științelor studiate de către economiști, specialiștii din domeniul administrării afacerilor, formându-le competențele necesare, dezvoltându-le o gândire logică, rațională în vederea cercetării pieței, comportamentului consumatorilor.
- Profesor: Alina Suslenco
- Profesor: Nelli Amarfii-Railean
- Profesor: Alla Trusevici