Descrierea succintă a corelării/integrării cu/în program de studii:

       Unitatea de curs Ansamblul coral face parte din Modulul Interpretare muzicală III și din Modulul Interpretare muzicală II este un document normativ pentru pregătirea specialiștilor în domeniul Arte. Prin acest curriculum se intenționează eficientizarea sistemului de pregătire artistică de specialitate a viitorilor profesor de educație muzicală, care să permită evaluarea competențelor dobândite de către elevi. De asemenea, prin această ofertă educațională este posibilă conturarea traseelor individuale de evoluție profesională a absolvenților, prin adaptarea repertoriului și a modalităților de abordare a acestuia la particularitățile intelectuale și afective ale elevilor. Ca abordare metodică și de conținut, constituie o verigă importantă în pregătirea profesională a viitorilor profesori de Educație muzicală.

      Unitate de curs Ansamblul coral reprezintă pentru profesor un instrument de lucru, care permite utilizarea acestuia în practica interpretativă, centrând procesul didactic pe elev și pe opțiunile sale.  Curriculumul dat oferă pregătirea de specialitate a studenților, ca mijloc de orientare a acestora spre trasee ulterioare de pregătire superioară și ca posibilitate de atingere a unui nivel superior de performanță în domeniu. Mai mult ca atât, parcurgerea repertoriului pregătit va servi ca mijloc pentru atingerea competențelor și a formării studenților, pentru interpretarea într-un ansamblu ca element indispensabil realizării personalității unui artist în devenire.

F.03.O.017 / F.03.O.012  Modulul: Teoria și istoria muzicii III. Cunoașterea și aplicare în practica vocal-corală legităților artei muzicale. Armonie. Solfegii.

F.03.O.003 / F.03.O.013 Modulul: Didactica specialității II. Cunoaştarea şi abordarea praxiologică a teoriilor și conceptelor educațional-artistice tradiționale și moderne.

S.03.O.022 / S.03.O.015 Interpretarea instrumentală. Interpretare instrumentală a partiturilor corale și acompaniamentul elementar a unor melodii de cântece școlare. Mănuirea unui instrument muzical – lucru important în activitatea muzical-didactică cântul vocal-coral.